DOPRAVA
PPL
- Obvyklá doba doručení je 1 pracovního dne.
- Dobírku můžete uhradit pomocí platební karty nebo v hotovosti u řidiče.
- Adresátovi PPL v den závozu zasílá SMS nebo e-mail s informací o doručování balíku.
- V případě, že se nepodaří doručit zásilku v řádném termínu, kurýr Vás kontaktuje ohledně dalšího postupu.
- Zde můžete sledovat pohyb Vaší zásilky, zadejte číslo zásilky.
- Potřebujete změnit datum doručení nebo adresu dodání? Kontakt na zákaznický servis společnosti PPL: 225 331 500.
- Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.
Zásilkovna
- Obvyklá doba doručení je 1 pracovního dne.
- Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna.
- Zde naleznete seznam výdejních míst.
- Adresátovi je v den expedice zaslána SMS nebo e-mail s informací o doručování balíku.
- Zde můžete sledovat pohyb Vaší zásilky.
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.
- Kontakt na zákaznický servis Zásilkovny: 216 216 516.
- Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.
ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU
- Obvyklá doba doručení je 2-5 dnů.
- Objednávku vyexpedujeme tak, aby byla připravena k vyzvednutí na Vámi zadané poště.
- Informativní SMS a e-mailová zpráva o odeslání zásilky, termínu doručení zásilky a blížícím se konci úložní doby zásilky.
- V případě nevyzvednutí zásilky se balíček po uplynutí 7 pracovních dní vrací zpět k nám.
- Zde si můžete změnit dispozice balíčku. Služby změna termínu doručení, uložení balíčku na poště, přeposlání balíčku na jinou poštu a prodloužení úložní doby jsou zdarma. Změna doručovací adresy po vyexpedování balíčku je zpoplatněna.
- Zde můžete sledovat pohyb Vaší zásilky.
- Kontakt na zákaznický servis České pošty: 840 111 244.
- Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.
ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY
- Obvyklá doba doručení je 2-5 dnů.
- V případě, že se nepodaří doručit zásilku v řádném termínu, je na poště uložena 7 pracovních dní (do poštovní schránky bude vložena výzva k vyzvednutí balíčku).
- Informativní SMS a e-mailová zpráva o odeslání zásilky, termínu doručení zásilky a blížícím se konci úložní doby zásilky.
- V případě nevyzvednutí zásilky se balíček po uplynutí 7 pracovních dní vrací zpět k nám.
- Zde si můžete změnit dispozice balíčku. Služby změna termínu doručení, uložení balíčku na poště, přeposlání balíčku na jinou poštu a prodloužení úložní doby jsou zdarma. Změna doručovací adresy po vyexpedování balíčku je zpoplatněna.
- Zde můžete sledovat pohyb Vaší zásilky.
- Kontakt na zákaznický servis České pošty: 840 111 244.
- Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.
ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO BALÍKOVNY
- Obvyklá doba doručení je 2-5 dnů.
- Zásilka je na balíkovně uložena 15 pracovních dní.
- Zde naleznete seznam výdejních míst.
- Informativní SMS a e-mailová zpráva o odeslání zásilky, termínu doručení zásilky a blížícím se konci úložní doby zásilky.
- V případě nevyzvednutí zásilky se balíček po uplynutí 15 pracovních dní vrací zpět k nám.
- Zde můžete sledovat pohyb Vaší zásilky.
- Kontakt na zákaznický servis České pošty: 840 111 244.
- Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.
ČESKÁ POŠTA - na slovensko
- Obvyklá doba doručení je 5-7 dnů.
- Platba pouze převodem na účet - podklady zašleme v EUR.
- Kontakt na zákaznický servis České pošty: 840 111 244.
- Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.
osobní odběr
- Na adresách: Stožice 4, Vodňany 389 01.
- Možný pouze po předchozí dohodě, kontakty zde.
PLATBA
dobírka
- Platí se při předání balíku.
bankovní převod
- Platba předem na náš účet běžným platebním příkazem.
- Číslo účtu: 670100-2202748323/6210.
- Variabilní symbol je číslo objednávky.
- Zboží odesíláme po připsání platby na náš účet.